gaaaah

åååh vad jag blir less..
När jag var på Volbeat spelningen så slutade min kamera att fungera som den ska.
Jag KAN ta kort, spela in video och se på mina bilder.. MEN när jag ska ta kort så är min display helt svart. Jag kan gå in och ändra inställningar men displayen är svart i alla lägen förutom  i inställningen Digital Macro..
Så himla konstigt..
SÅ idag har jag först ringt till komplett.se (där jag beställde min kamera ifrån)
De kunde inte hjälpa mig så jag fick numret till Canon Support.
Där tyckte dem att det lät jättekonstigt och kunde inte hjälpa mig..
Så jag fick numret till Intervision.. reparatörer av Canon camera..
Ringde dit och fick sitta i telefonkö i flera minuter och lyssna på dån där jobbigt vänte-musik.
När väl en man svarade i luren så tycker jag inte att jag blev bemött som man ska.
Mannen lät så ointresserad och gav mig adressen till stället dit jag ska skicka kameran, felbeskrivning, personuppgifter och kopia på kvittot..
Adressen ligger i MALMÖ.. så jag får väl antagligen vänta länge tills jag får tillbaka min kamera..
Den fungerar ju annars som den ska förutom då att displayen är svart..
Så jag funderar nästan på att köpa en helt ny kamera..
Jag har alltid ägt Canon kameror men funderar nu på att kanske köpa något annat märke?
Eller så sparar jag pengar och köper en systemkamera!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaadu det tål att tänkas på ;)

2009-03-11 @ 16:06:02
Postat av: Sara

Fy faaaan! :(



Är allting bra annars? :) Fått mitt sms?



Puss, tack, HEEJ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback