plåga

Jag får klaga!
jag har aldrig bett om eller önskat att det ska vara såhär varmt.
En sommar med svala vindar skulle vara härligt!!
Nu är det även myggorna som ocskå plågar mig. De älskar mig och jag är allergisk mot dem.,
Eller jag tror då att jag är det.. jag får stora blaffer när de biter mig..
Så dagar som denna så håller jag mig helst inomhus!!!
Rinner bort och blit myggbiten.. ne fi faen!!

Huvudvärken från igår höll i sig och jag har haft migrän hela förmiddagen.. Jobbade 07:00 - 12:00.. sedan åt jag lunch med Malin på Station.. Efter det så skyndade jag mig hem och tog min migrän medicin och sov 1timme..'Nu mår jag bra och ska snart åka tillbaka till jobbet för att jobba kväll igen..
Jag är inte så olycklig över det eftersom jag ändå inte kan vara utomhus!

Kommentarer
Postat av: Jecka

Förstår precis vad du menar med att bli myggbiten. Dom små jävlarna måste avguda mitt blod. Får stora bölder typ åsså slutar de aldrig klia. Usch för dom små äcklena :P Hoppas allt är bra annars :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback