nice

Just hemkommen från Alpnaerings partyt.. jag trodde man uttalade det: Alfanering.. Men det är :Alpnäring!
Nu vet jag inte hur produkterna känns när man användt dem ett tag men just ikväll så känns huden len som en baby stjärt! Vi peelade fötterna, händerna och ansiktet! Fick smörja oss med olika krämer också! Så jag handlade för 512:- och fick en gratis fotfil för 25:- hahaha
Marika och Jag bestämde oss för att vara värdinnor någon dag!

Nu är jag riktigt fräsh måste jag tycka.. Spa kväll igår och även lite spa ikväll! Perfekt!
Jag skulle faktiskt behöva vara duktigare på hudprodukter och hårprodukter! Jag ska börja vara med skötsam med min hud och mitt hår nu!

I helgen åker jag som sagt till Arjeplog.. Nästa helg åker jag nog till Umeå, om jag inte jobbar vill säga!
Frida (min svägerska) ska iväg till Umeå för att hälsa på en vän.. Jag ringde och pratade med Malin och det passade jättebra ifall jag skulle komma dit nästa helg! Så det ska bli jättekul.. Vi kör i så fall min bil dit eftersom hon drar så lite bensin och det blir ju ganska billigt när man är 2st!

Egentligen skulle jag behöva duscha min lugg som jag tror fick sig lite ansiktskräm ikväll.. Men jag vill inte behöva tvätta bort krämen från ansiktet så jag kanske väntar tills imorgon. Jag kommer ändå behöva duscha luggen imorgon!
DET måste jag säga är lite besvärligt med att ha rak lugg.. Min panna blir lätt flottig och då även min lugg! Varje dag måste jag duscha luggen.. Men snyggt är det ju i alla fall!


Kommentarer
Postat av: jonna

LÅter super skoj att få fara på det. Jag tänker MYYS ;) HIhi, skönt med en prommis nu då man kommit hem igen :) SOv gott, svra bara i tele före :P PUSSS :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback