sömmerska?!

Idag är en sån dag som aldrig får ta slut. Jag har så mycket energi i kroppen! Jobbade imorse från 7-12 sedan skjutsade jag hem Frida som sov här inatt.. Jag och lillasyster fick 10r av pappa så vi gick och solade.. Nu sitter jag här hemma och märker att klockan bara är 4.. Jag ska sortera bland mina kläder och sy om klänningen/tröjan som jag köpte på rean här om dagen! Ena axeln ska få synas mer. Jag älskar oversize tröjor!
Så nu ska jag försöka agera sömmerska ett tag!
Jag orkar inte åka in till stan idag men imorgon ska jag till skomakarn och hämta mina skor/stövletter som fått ny klack.
När jag var i England så gick jag omkring i 3 dagar med skorna och nötte upp klacken.. Kanske inte så konstigt eftersom vi gick runt i London i 7 timmar...
 

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag har försökt.. men fick aldrig till just den fägen jag ville ha.. jag har bra lust att försöka igen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback