resa

Hungrig som en varg!! Jag skulle vilja äta nånting riktigt gott nu!
Men det blir väl te och smörgås.. lite för sent att äta middag nu!

Idag har jag pratat med Linn och jag åker till Arjeplog i helgen och hälsar på!
Tydligen ska det bli toga party hemma hos Andy & Rich men det blir nog dem som får gå klädda i toga!
Det verkar som om det kommer bli lite kallare i helgen i Arjeplog så vi får väl se om det blir av.
Jag ska få bo hos Linn och det ska bli himla skoj. Finns mycket att prata om nu!

Jag hann inte gå till jobbet idag så det får bli imorgon! Ikväll ska jag försöka lägga mig i tid och kliva upp riktigt tidigt!
Jag ska nämligen STÄDA! Men förmodligen så kommer jag sitta och kolla mailen hela natten igen! Väntar på svar.







Jag längtar som sjutton till i februari då jag blir moster!
Jag har redan planerat att jag kommer bo hos Frida och att jag kanske ska försöka åka ner till Uppsala och träffa Malin eller åka till Norrköping och träffa Jenny. Jag gör gärna både och men det kostar ju och så har jag nog inte all tid i världen! tyvärr

Nu kvällsfika!!


Älskar den här trucco skuggan! :)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback