krösus sork

Kommentera gärna mina inlägg !!!

En riktigt fet lön!
Sånt ska man inte skriva om i sin blogg men jag kunde inte hålla mig!
Jag har varit på stan idag och handlat mig en ny parfym som luktar gudomligt..
Bokade även en tid för att fixa mina ögonbryn imorgon kl 11.. (kom ihåg)
På H&M hittade jag nya underkläder, armband, halsband, örhängen, strumpbyxor och läppglans (man kan aldrig ha för många läppglans)
På Gina hittade jag även en barbie-söt klänning.. Såg ut som en rosa topp med svart volang kjol. JÄTTESÖT
Men jag har lite svårt att se skillnaden om nånting är riktigt gulligt/sött eller om det är FÖR sött.. Jag vill ju inte se ut som en vandrande godis.. Så jag köpte inte klänningen. Jag ska spara mina pengar och inte lägga ut dem på onödiga klädesplagg..
Jag hade tänkt sortera bland mina kläder IGEN idag men just nu är jag så himla trött så jag ska nog försöka sova en stund.

Senare ikväll kring 19:00 ska jag till Sara.. Vi ska ta en promenad med henned hund och sedan spela Guitar Hero!!
Jag har längtat efter att få spela det ända sen hon skaffade det.
 Jag och Sara!!

Det mesta som skrivs här i bloggen nu för tiden är mest ordbajs har jag märkt.
Varför har jag inte samma glöd längre att faktiskt skriva om saker som jag bryr mig om..
Som definierar Peaken/Sofia..?!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Nog skriver du skoj saker krösus ;) Hihi...

Postat av: emma

haha jag kunde ju inte heller hålla mig att skriva om min 85% lön :) man blir ju så glad.

2009-01-28 @ 17:24:20
URL: http://gulaan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men sweet att du har fått massa pengar. Ju mer pengar desto mer kan man lägga av. Har också börjat spara ! nu gäller det bara att hålla sej från att norpa från sparpengarna :) Duu, du är it sugen på party på lördag ? spela lite buzz o gh ? tyyp !

2009-01-29 @ 09:56:52
URL: http://jessicaohlund.blogg.se/
Postat av: yellow

duu..dedär med parfymen! skrev om den under "små materiella saker" i http://gulaan.blogg.se/2008/may/ :) vi har lika bra smak du och jag ;)

2009-02-01 @ 18:01:51
URL: http://gulaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback