wow

Sammafattning av onsdag-måndag..
onsdag kväll åkte jag ner till stockholm.. Frida var jättetrött så hon mötte inte upp mig på centralen. Jag hittade själv till henne och jag är väldigt stolt över mig själv att jag hittade dit.. Långt ute i förorten. hehe

Torsdag
när Frida åkte till skolan så åkte jag till min syster och träffade för första gången hennes dotter Irma.
Gudomligt söt men jag hann inte riktigt lära känna henne eftersom jag bara kunde stanna 30min..
Sedan tog jag tåget till Uppsala.. Jag bokade biljetten verkligen i sista minuten..
I Uppsala så umgicks jag med Malin som jag inte träffat på 3år.. Vi fikade på ett jättemysigt ställe med super gott fika men jag minns tyvärr inte vad stället hette..
Vi gick på stan och svamlade en massa.. Sedan gick vi på McDonalds och åt innan jag sedan kl 18:00 träffade Bella på stationen och åkte till Sandviken..
När vi klev på tåget och konduktören kom för att ta betalt så brydde han sig inte om oss så vi fick åka från Uppsala gratis..
Bella hoppade av i Gävle men jag fortsatte 10min till Sandviken..
Sofia mötte mig på krysset och vi gick hem till hennes lägenhet..
Jag lämnade mina saker där sen gick vi till Milano och åt pizza med Freja..
Milano har världens godaste pizza.. Jag tror nästan att de känner igen mig när jag beställer.. för jag beställer en "kebab USA.... UTAN kebab"
Efter maten så åkte vi tillbaka till Sofia och såg film.. Jag sov hos Sofia..

Fredag så gick jag och Sofia en stund på stan.. självklart drack jag en Latte på Selmas cafe..
Det finns ingen Latte som är så god som deras. plus att jag får riven choklad ovanpå..
Sedan mötte jag upp Bella på resecentrum och vi köpte fika och tog med oss till Rosengården där vi har jobbat tidigare..
Jag saknar verkligen den arbetsplatsen.. De frågade mig om jag skulle komma och jobba hos dem i sommar och jag funderar faktiskt på det!!
Efter besöket på jobbet så hämtade Freja och Niklas mig.. Vi åkte hem till Freja och bara umgicks..Jättemysigt
Killarna följde mig även till resecentrum och väntade på tåget med mig..
 Tåget kom och jag åkte in till Gävle där det visade sig att jag var tvungen vänta 1 timme på mitt tåg mot Norrköping..
Tåget gick först till stockholm och där skulle jag vänta 1½timme.. Så under den åkte jag till min syster och myste med lilla Irma..
Kl 21:45 gick tåget och jag var framme 23:30 i Norrköping.. Jenny mötte mig på stationen och vi åkte direkt hem till henne... Vi var säkert uppe till 2 och surrade och åt kvällsfika..

lördagen åkte jag och Jenny in till stan och senare hem till Emelie och hälsade på.. 17:30 åkte jag med tåget till stockholm.. Jag åkte direkt hem till min syster och jag kan säga att jag var HELT SLUT i kroppen efter att ha rest så mycket.. Frida skulle iväg ut till Solna och det orkade inte jag så jag fick sova hos min syster.. Jag försökte se melodifestivalen men somnade 21:30.. vaknade 09:30 på söndag morgon.

Jag behövde absolut den 12 timmars sömnen..
Jag bakade porriga bröst-muffin med bröstvårta av gelehallon..
De blev riktigt goda och jag funderar på att baka dem imorgon här hemma..
Jag åt middag hos Maria.. Vi bestälde hem Indisk mat.. Jag har nog aldrig ätit indiskt tidigare men det var himla gott!
Sedan begav jag mig ut till förorten Hägerstensåsen där Frida bor.. Vi såg på en film, fikade och bara surrade..

Idag måndag klev frida upp tidigt och gjorde frukost till oss.. jättemysigt..
Jag är tids pessimist så strax innan 10 lämnade jag Frida och begav mig mot arlanda..
På flygplatsen köpte jag mig några tidningar att läsa.. planet gick 12:20..

Resan gick jättebra.. När jag kom hem skrev jag lite i bloggen sedan sov jag och vaknade kl 20:00.. 






uppe fr vänster: Min syster Maria med lilla Irma i famnen,  älskade Sofia, söta Malin Brandt.
Mitten: min fina Bella
Nere fr vänster: Jag och min Freja, Frida och bästa Niklas!

Kommentarer
Postat av: Frejja

Kom i sommar annars vetu, va som händer..;)hihi



miss u peaaaaaak


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback