black

På tal om period-favorit-låtar.. När jag flyttade till Arjeplog så lyssnade jag mycket på Everlast..
Jag bara älskar sångarens röst.. mörk och skön.. White trash beautiful blir jag aldrig less.
Ikväll har jag inte gjort annat än sett på tv och målat naglarna.
Jag köpte 4 nagellack idag på lindex.. Depend... billigt och bra.
Färgerna rosa, svart, persika och blå.


Ikväll blev det svarta naglar och jag måste säga att jag tycker det passar bäst på korta naglar.
Mina naglar är väldigt korta och tunna nu på vintern. Jag vet inte om det kan bero på någon vitamin brist eller vad det är.
Programmen ikväll på kanal 3 har gått i engelskt tema.. Såg först 'Design Simon & Tomas' som åkte till England och inredde en familjs vardasrum. Väggarna blev målade i en mörkblå lack färg och gardinerna var stora och mörk lila.
Vill man verkligen ha ett så mörkt "samlings rum" ?
I mina lägenheter som jag haft de senaste åren så har jag haft allt ifrån svart inredning, pastell färger (tyvärr) och vitt.
Ljusa färger & vitt är absolut min favorit.
Efter deisgn programmet så började nu en dokumentär som följer två 16-åriga flickor försöka uppfylla sin stora dröm att plastikoperera sig. Efter att ha nekats operationer av läkare i Storbritannien reser de till Texas för att träffa en plastikirurg. Men innan de själva tillåts lägga sig under kniven måste de bevittna ett kirurgiskt ingrepp på en annan flicka opereras. Genom intervjuer med tjejerna själva, samt deras familjer och vänner får vi veta vad som drivit dem att ta till plastikkirurgi till varje pris.

Jag har redan sett den dokumentären så jag stängde av tvn och bestämde mig för att sova istället.
Imorgon ska jag packa inför stockholm-uppsala-norrköping-sandviken (kanske) resan..
Nu ska jag krama kudden..  PUSS

Kommentarer
Postat av: Frida

Hello:) Va skoj att du ska iväg till sthlm så snart! Spännande att se lillen också. Kul att se att du skriver om michel, det betyder nog att det går vägen;) Jag håller tummarna som du vet.

Ta hand om dig och ha det så bra i sthlm! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback