nygaddad

tjopp tjopp.. Igår morse följde jag med Robert till studion och han ritade upp några oldschool rosor åt mig..
Så från kl 12 till 16 satt jag och plågade mitt ben igen.. 3st rosor runt min döskalle..
Jag var beredd på att det skulle göra SATANS ont att gadda smalbenet (en ros på smalbenet) men jag ska erkänna att det var inte så farligt ont i jämförelse med rosen på baksidan/vaden..
uj uj uj, mina tidigare tatueringar har inte gjort ONT, det har bara inte varit skönt..
Men rosen bak på vaden sved och gjorde ont..
När rosorna var klar så ritade Robert även upp spindelnät mellan rosorna och det blev faktiskt coolt..
SÅ här sitter jag nu med en ny tatuering som jag hoppas ska läka fint!

Jag lekte aldrig med G I Joes när jag var barn, men igår såg jag och Robert G I Joe filmen på bio och den var faktiskt bra.
Himla läcker..

Nu väntar jag bara på att Jenny ska vakna och ringa mig.. Jag ska ut till henne i Rosvik och umgås..
Det är på tiden nu..har träffat henne EN gång sen maj då hon flyttade hit..
skämmes tammefan! :P


Kommentarer
Postat av: Jonna

Nämeen vad har du hittat på? Jag vill ju titta, nu nu nu !! Haha. Du tror inte att han gav igen för nåot gammalt groll då? DÅ det gjorde så ont, haha ;) PUSSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback