hula hula

vad ska vi göra nu? vad ska vi göra nu? vad ska vi göra nu? vad gör vi nu?
(pippisång)

Jag har precis kommit hem från Luleå. Jag och Robert åkte dit direkt efter han slutat arbeta.. Vi åt varsin macka på Dagobert och sedan åkte vi hem!
SÅåå himla långt är det ju inte till Luleå så att man inte skulle kunna åka dit bara för att unna sig en god macka som man har längtat efter och trånat efter i flera dagar?! Eller så är det jag/vi som är galen.



Mitt hår växer som ogräs och det är jag glad över.
Just nu längtar jag att min "lugg" ska växa ut.
Jag har även börjat försöka vänja mig vid att ha luggen uppåt.. Jag har aldrig velat ha så på grund av att jag har så hög panna och därför inte tycker att jag passar med luggen uppåt.
Men nu trivs jag med det äntligen.
Men det ska li härligt när jag kan ha en FET snedlugg igen..

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha ja vad ska du göra? Blippa på msn om du e kvar ;P PUSS

Postat av: Jonna

OHHH, ego-peaken time.. Snyggt! :D

2009-08-21 @ 05:53:12
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Jonna

OHHH, ego-peaken time.. Snyggt! :D

2009-08-21 @ 05:53:27
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: gulan

ohhh vad kul!! fick du mitt sms? okej att du bor hos malin :) det blir ju mkt folk här så man vet aldrig om de är nån som slaggar på soffan. Puss

2009-08-21 @ 10:41:16
URL: http://gulaan.blogg.se/
Postat av: gulan

förresten! bilden i min klänning är du fan hetast på :)

2009-08-21 @ 10:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback