yes

Efter en liten promenad med Marika idag så gick jag till pappas hus och kikade över vad jag skulle kunna göra där för att fräscha upp det! Jag ska nämligen bo där och ta hand om huset ett tag!
Jag har redan smidit många planer och redan på torsdag ska jag och pappa gå och köpa gardiner till vardags rummet.
Min rygg mår inte bra men jag rör påmig och vilar ryggen/axlarna! Tyvärr när jag vaknade imorse så var mina halsmandlar svullna och röda så jag ska ta det hemskt lugnt och klä mig varmt de närmaste dagarna!
På fredag ska jag bland annat ut med
Jonna och Johanna på toxic. Jag och Jonna ska försöka hitta på någon rolig outfit som matchar varandra eller går i något tema! ;) Fredagen blir nog rätt lugnt festande för på lördag ska jag på fest hos Marika och Anders.. Söndag ska jag och mina syskon till furuborg och äta middag med pappa för att fira hans födelsedag.. (han fyller år sista april men vi firar honom den 26april)

 Jag är fylld med glädjerus!!! Det ska bli så kul att få ordning på huset!!!

Kommentarer
Postat av: arg siss

och inte har jag fått veta något om detta?:o

2009-04-21 @ 19:15:07
Postat av: inte arg siss

hihi ;)

2009-04-21 @ 21:46:49
Postat av: inte arg siss

hihi ;)

2009-04-21 @ 21:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback