en ut och en in

Ikväll är jag lat! Jag har jobbat till 4 och inte gjort nånting efter det.. Lillsyrran och hennes kompis kom förbi och hämtade en väska som våran storasyster köpt till henne i tidig-julklapp.. Hon fick även med sig ett par skor och en kofta som hon fick ärva av mig..
Jag har duschat nyss och blev faktiskt sugen på fest när jag blåste och lockade håret..
Nu har jag lärt mig tekniken med plattången och får fina stora lockar i håret!! En ut och en in.. en ut och en in!

Michael åker till grekland imorgon i 2 veckor och jag är VÄLDIGT avundsjuk!! Tänk att få ligga i vattnet med en kall öl i handen!
Det blir ingen varm utlands semester för min del i år men nästa år tänker jag.. jag SKA utomlands 2009.
Själv så ska jag på stan imorgon med lillsyster. Ska försöka att inte spendera nå pengar. Ska börja spara allt jag har nu. För i mitt boring life jag har egentligen ingenting som jag MÅSTE lägga ut pengar på förutom räkningar..

Jag är lite deppig ikväll och jag vet inte riktigt varför. One of those days..
Men jag ska se på Boondock saints nu och den filmen muntrar nog upp mig.. Bästa filmen ever!!

Förresten.. 8 dagar sen jag slutade röka!! Det går jättebra

Kommentarer
Postat av: gulan

åh boondock saints ;) länge sen man såg den nu!

2008-09-19 @ 22:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback