10/9

Idag kom jag på att jag kommer sitta på flygplanet imorgon ner till Sthlm.. Imorgon är det den 11 september.. Lite skrämmande men jag tror absolut ingenting kommer hända med just mitt flygplan!!

Jag var på Parelle idag och fixade ögonbrynen. De blev bra som vanligt.. Jag tycker själv inte att jag har någon form på ögonbrynen men Jeanette får då till dem så bra så de blir lite "böjda" i alla fall!! Nöjd nöjd!!
Efter varit på salongen så for jag och hämtade Marika för att handla och sola med henne... Sen bjöd jag henne på mat på Ängeln.. Den vegetariska pastan där är jättegod!! Godare än om jag skulle försöka göra nån pastasås hemma!!
Vi åkte till arbetsförmedlingen och drack kaffe.. snyltar ofta kaffe där faktiskt! Gratis är gott! Kaffemaskinen där gör så gott kaffe..

I eftermiddag har jag sovit en liten stund.. jag är hopplös med mina tupplurer på eftermiddagen. Men det är så himla skönt!! Har ätit middag och varit och handlat lite onödigt på coop för en liten stund sen.. Nå pärlor som man sätter på naglarna. Lite gulligt tycker jag!
 


Jag har suttit och funderat nu i flera månader om jag ska ta och tatuera mig igen!! Och det ska jag..
Jag ska fortsätta med mitt "vinterland" på vänstra benet. Göra mer snöflingor, skuggningar och kanske nånting extra. Jag ska även göra nånting på armen där jag har min 6-7år gamla tribal. Jag är fortfarande nöjd med den men jag vill göra nånting mer där eftersom tatueringen har flyttats lite efter att mina hud har åldrats.. Låter hemskt men det är sant!
Funderar på att fälla in någon snöflinga på armen och nånting taggigt eller triballiknande på benet för att föra ihop mitt tema!!  Det kommer bli skitsnyggt.

Nu ikväll har jag slagit på bastun och ska strax hoppa in och dricka nån alkoholfri öl!! Det som saknas är en Anci!!
Det skulle varit torsdag också.. Men nu är det varken torsdag eller Anci är här så jag får sitta och pimpla själv!
Saknar dig Anci!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback