saknar!!

Ikväll har jag varit hos Lillan och hjälpt henne plugga etik och livsfrågor. Det var kul att sitta och diskutera och bolla ideer och åsikter.. Jag längtar faktiskt tils då hon läser medicinsk grundkurs! Det var en stor kurs och nog den roligaste.. Kanske efter akutsjukvård!

Jag saknar Michael.. inte så konstigt.. Det svåraste att vara ifrån honom är precis när vi lämnat varandra.. Jag käner mig ensam och tom!! Jag är säkert jättejobbig att umgås med som bara pratar om honom.. Men mina vänner har överseende!
Jag saknar även Anci.. de senaste 2 kvällarna har jag bastat.. och jag tänker bara tillbaka på hösten/vintern i arjeplog med Anci.. Samtal från Anci.. "hej, jag komer förbi en stund"
Ingen press på att måsta hitta på nånting spännande eller nytt.. Allt var spontant och enkelt.. Vi uppskattade all tid med varandra och gjorde alltid saker tillsammans som idag är fina minnen..

Bastu, Ica pizza, ostkrokar och vitlöksdipp, ragga runt runt på kyrkholmen tills jag skämdes och gömde mig i bilen för vi åkt förbi samma människor flera varv..
Laga mat tillsammans eller bara sitta i soffan och skratta!!

Du har väl inte glömt bort head massagern eller fotmassagen? :)

Jag är verkligen en människa som  begränsat mina vänner och bara behåller de mest värdefulla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback