like a tatoo

Idag har varit en riktig slö dag.. jag har egentligen bara legat i sängen och myst med Dimma..
Nu ska jag se nån film hade jag tänkt..

Hahaha, inatt när jag kom hem så ringde jag till Michael och lämnade ett eller två röstmeddelanden..
 Jag minns inte mycket mer än att jag sa "blabla i miss you i miss you"
Jag kommer säkert få höra det där röstmeddelandet sen nån gång.. :S

Jag gick in på tradera för att se om de kanske hade några snygga billiga pumps där.. Men inte en enda i min storlek..
Varför kunde inte jag ha fått lite större fötter?? Det finns många snygga 38or men inga 36or :(
Ääh, det ska bli en sparsam månad i oktober känner jag!! Inga nya skor.. och ingen ny vinterjacka har jag lovat mig nu!!

Nu se film.. PUSS

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas allt är bra och att du får en jättebra söndag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback