färgade linser

Äntligen idag så har jag fått håret färgat!! Tack Lillasyster!! Som vanligt så blev det svart och jag är nöjd. Jag har fortfarande kvar slingan i håret fast nästa vecka ska jag färga den till kopparfärg!!
Åt lunch med Frida på röda lyktan och jag måste säga det att jag ska aldrig mer äta en grillad panini med kyckling. Det var så mycket sås/dressing i mackan så det blev osmakligt. Jag vet folk som gillar den där maträtten så jag hoppas att det bara var denna gången som hon kanske råkat tappat ut dressings tuben på just min macka.. Osmakligt!
Efter lunchen gick jag på stan en sväng och lämnade igen den rosa tröjan på H&M. Det var för stor och jag kände mig inte bekväm i babyrosa. Jag kanske köper mig ett rosa linne nångång istället för en långärmad tröja..
På gina Tricot köpte jag en lila klänning, en mjuk kjol och en sån där glansig kofta som alla har köpt. Kunde inte motstå den lilla rock koftan som passade mig i smaken!!

Jag som hade tänkt gå på step idag på korpen men jag märker nu att det passet är ju redan slut. Lillasyster var här tills bara en stund sen och jag glömde helt bort träningspasset. Men jag har varit ute på en promenad i regnet tidigare idag så jag får väl nöja mig med det.

Jag testade mina färgade linser som jag köpte för nästan 1 år sen. Det är månadslinser men de skaver inte och jag kanske vågar använda dem nån mer gång innan jag köper nya. Jag tycker det är lite kul att kunna byta ögonfärg ibland. Jag har testat blåa och bruna linser men funderar på att beställa gröna nästa gång kanske..

 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Mm kul med linser så man kan byta.. Jag ill också ha gröna, men de jag beställde syntes inte på mig :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback