få timmars sömn

Inatt somnade jag kl 4. Michael ringde och väckte mig men glad är jag över det. Det är så skönt att höra hans röst innan jag somnar.
Klev upp 9 imorse och for med Marika och solade. Jag är så hiiimla blek nu så jag bländar.. Marika ska till italien om 2 veckor så hon vill få lite grund innan!!
Vi gick sedan till kvarters bageriet och fikade lite.. Mosterfia var ingen höjdare.. Den var inte som den skulle!!
Följde med upp till Marika en sväng efter vi varit på stan en liten sväng och nu är jag hemma och ska hoppa in i duschen!!

Ska gå på en långpromenad med Lillan på en liten stund.. Det ska bli riktigt skönt för det är soligt och inte ett moln på himlen idag!!




Kommentarer
Postat av: Jonna

Hehe jaa jag kom på det för att jag har velat se det heeela dagen men inte hunnit.. men dte gick ju inte så bra eftersom jag somnade. så såg dte idag istället :) Och här är ju faktikst klockan 1h mer än hos er... Det betyder kärleken övevinner allt!



Nu ska jag komma överrens med tjejerna om vad vi ska äta.. Puss på dig!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback