dessa himla powernaps

Jag ska sluta ta power naps på kvällen..
Igår täntke jag ta en powernap från 8-10.. men vaknade kl 3 inatt.. Har inte kunnat sova sen dess..
Michael ringde strax innan 4.. pratade med honom en timme.. efter att han somnat så kikade jag runt lite på facebook och märkte att Rachel (michaels lillasyster) var vaken.. så jag pratade med henne ett tag innan även hon somnade..
Helt plötsligt  var klockan halv 6 och Niklas Öling (en kompis i sandviken) skrev till mig. Han festade och vi surrade till för en liten stund sen..

Nu har jag precis ätit min frukost och ska dricka kaffe.. Hoppas det finns nånting sevärt på TV som jag kanske kan slumra till en stund!! Måste sova nån timme i alla fall innan jag ska iväg och träfa i eftermiddag.. Bodypump 17:15 och jag längtar redan!!!

Nu tillbak till mitt kaffe



Only 5 days now honey!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback