kosing

Sitter nu och har läst aftonbladet om Caroline Stenvall.. Varför skriver dem fortfarande att 50åringen.. Toni Alldén är misstänk.. inte mördaren utan misstänk?
De har inga bevis eller tror de kanske inte på honom?

Inatt somnade jag strax före 5 och klev upp kl 6..
 Pratade med Michael till ungefär halv 4 men kunde inte riktigt somna efter det..
Jobbade från 06:30-16:30.. USCH vad trött jag är.. Jag sov 20minter på rasten men jag måste nog få sova någon timme nu.. En tupplur till kl 7 skulle inte skada..
Imorgon ska jag gå på stan har jag tänkt.. De har utförsäljning på Ur&Penn och jag ska försöka hitta mig en ny klocka..
Fick en fin summa på kontot den här månaden så jag kanske unnar mig ett par skor om jag skulle hitta några..
Och KANSKE.. bokar jag flyg ner till Birmingham.. Vi får se!! Jag längtar så mycket efter Michael så jag skulle gärna boka ett flyg imorgon!!  Men.. kanske till helgen?? Det är kul att vara impulsiv men vi måste ju se om det skulle passa för oss båda!!



DEN HÄR VILL JAG HA!! Men den kostar 1300kr.. Så den blir nog aldrig min!


Kommentarer
Postat av: AnCi

Där fick du til de´att skryta om att du vet vad han heter! :P

2008-10-25 @ 21:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback