aktiv

Igår var jag ut på en promenad med Jonna.. Det blev loite mer än en timme i rask tempo.. Fast med några stopp..
Bakom nolia så har de spolat och skrapat isen i rinken och skyfflat ut det på baksidan.. Gissa vem som blev lycklig när det låg snö där? Jag!!
Vi hade lite snöbollskrig.. för ovanlighetens skull så hade jag med mig kameran och tog nån bild..
Jag var inte sarkastisk där.. Jag har faktiskt inte haft med mig kameran så ofta som jag brukar.
Anders kommenterade det faktiskt här för ett tag sen.. frågade varför jag inte hade med mig den.
Jag kanske är så rädd om den nu så jag vågar inte ta med den var som helst..

(om Sanna, min lillasyster skulle se den här bilden skulle hon nog skratta.. Vi har märkt att det är så modernt med mittbena och slickad frisyr och vi båda tycker det är så fult.. men jag körde på den stilen igår :P )

I alla fall.. När vi bestämt oss att promenera tillbaka till mig för att hämta en film som Jonna skulle få låna så kom vi på att gå några meter utfall och göra 10 armhävningar mitt på vägen, samt några dips vid bron..
När jag sprungit ner i källaren för att hämta filmen så låg Jonna på golvet och gjorde situps!! Det blev en hurtig kväll måste jag säga..

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha hade missat dte här inlägget :P Det var ju riktigt mysigt :)

Ska jag vara helt ärlig så la jag mig på golvet då jag hörde dig i trappen och började räkna på 16 upp til 20, HAHA!! ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback