finbesök

Snart kommer Marika hit och vi ska umgås lite. Det var längesen jag träffade bara henne.. I vanliga fall så är antingen Leo eller/och Anders med då vi träffas. Men ikväll ska vi träffas bara hon  och jag. Jag ska föreslå att vi far och fikar på Nodo kanske..
Det är inte länge kvar nu tills Marika föder sitt andra barn. Också det en pojke. Kanske blir det en Isak om Anders får bestämma. Marika var sugen på namnet Elliot men det verkar inte bli så..
image190

Idag har jag varit med bilen på Autocar och bytt olja. Michael tyckte det var onödigt eftersom han lika gärna kunde ha gjort det..
Den här tiden imorgon så är jag med honom och jag längtar så otroligt nu!!
Malin kommer hem till piteå på torsdag och vi ska ses i helgen. Kanske bowla, spela minigolf och dricka lite!
Kommer bli störtmysigt tror jag!!

Peaken längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback