.....

Har varit ute och promenerat en sund idag på förmiddagen. Det är inte speciellt varmt men det var blå himmel och sol så jag passade på. När jag kom hem så la jag mig på golvet och gjorde mitt träningsprogram för ryggen..
Jag funderar på att börja packa.. IGEN.. men jag har verkligen ingen ork.
Har inte energi till över för att börja göra ointressanta och tråkiga saker!!
Jag längtar bara till nästa vecka då Michael kommer..


Idag så lekte tydligen Leo med mobilen och ringde till mig. Ringde upp och pratade en stund med Marika.
Vi hann ses så lite så jag ska försöka träffa henne på måndag. Jag åker tillbaka till Pite på söndag igen.
Ska fixa ögonbrynen på måndag morgon så jag åker direkt efter jobbet på Söndag kväll..

Ringde även och pratade med Frida för en timme sen. Hennes fot är bra och det är ingenting brutet. Bara skada i mjukdelarna. Men det var rätt bra nu och det gick då att stödja på foten..

Nu ska jag kolla in kylen o frysen om det finns någonting att tillaga så jag får med mig nån matlåda på jobbet..

Ciao

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback