press play

Igår så åkte jag, anci, lotta, björn och daniel till Jäckvik och festade där..
Det var rätt kul.. jag kände faktiskt ett gäng som var där från piteå också..
Anci tog hand om det mesta fotandet och hon var då banne mig inte dålig på det..
Det blev 252bilder igår i jäckvik..
Det blev att vara där rätt länge.. När jag vaknade imorse i sängen så märkte jag att jag hade tagit av mig mina jeans i hallen och toppen och hbn låg i soffan i vardagsrummet.. Vad tänkte jag på när jag kom hem då? =)
Jag minns då i alla fall att jag pratade i telefon med Michael i en timme när jag hade lagt mig.

image96 Michael o jag

Idag har jag endast legat på soffan o vilat..
Jag har inte ens klivit upp och duschat idag.. Men jag ska göra det nu alldeles strax och fräsha till mig lite innan Anci komer hit.. Vi ska spela nintendo och bara ta det lugnt ikväll..
Imorgon åker vi till rebnis där Anci har stugan.. Jag längtar faktiskt och tror att det kommer bli trevligt..

Ne nu ska jag hoppa i duschen..

XXX

Kommentarer
Postat av: Frida

Härligt att se Sofia! Jag är verkligen glad för din skull:) Jag håller tummarna. Fina känslor ska man alltid ta vara på! Nu ska jag gå och baka antingen en banankaka eller en äppelkaka, har inte bestämt mig ännu! Ha en trevlig kväll. Tusen kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback