Piteåtripp

image83

Igår åkte jag och Anci iväg till Piteå för att fira denna lilla parvel vid namn Leo Ludvig Vestin. Det var hans 1 års dag. Tiden går verkligen fort numera tycker jag!

Vi sov över hos Britt och i morse for vi på stan för att jag skulle kunna ge Anci hennes födelsedagspresent från mig. Presenten var en shoppingresa med mig till Piteå och jag betalade allt hon ville ha.. Det blev kläder, hudprodukter och middag..
Men ett par jeans, lypsyl och godis själv. Men resten stod jag för..
Det blev en jättebra dag och vi är helnöjda med shoppingen...
Vi åt lunch hos min farmor och hann även träffa min brorson Viktor innan vi åkte hem på eftermiddagen..

Själv så har jag fått lite dille på VITT. Så det blev en vit klänning, ett vitt linne och några vita tröjor idag.. Självklart lite annat också men det vita är jag nog mest nöjd med!!

Jag är verkligen glad att jag bor i Arjeplog i vinter.. Nu när vi var i Piteå så möttes vi direkt av halkiga vägar, plussgrader, regn och slask.
Här är det då minsann snö på vägarna och inget jävla slask o stora vattenpölar på vägarna..
Men jag tycker faktiskt det är himla tråkigt att lilla Viktor som håller på att bli stor nu, är så blyg för mig! Det är ju så sällan som jag är hemma och hinner inte träffa honom nå mycket då heller..
Men jag fick då pussas o kramas med han lite nu när jag var hemma ändå!
Han var så tuff i sin nya skinnpajj!! Eller hur?!

image84

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback