en bra dag...

Idag var jag och Fia i Arvidsjaur och shoppade lite. Eller det var Fia som shoppade skor och jeans på miminette. Jag köpte bara en mössa o armband på Lindqvist.
Sen köpte vi lite småtjaffs på dollarstore också.

När jag kom hem så tappade jag upp ett skumbad med doft av jordgubb, tände massa ljus och hällde upp ett glas vin till Elin.
Hon jobbar jämt och är ledig ungefär 4 dagar i månaden om hon har tur.
Så ja tyckte hon var värd ett avslappnande dopp i karet med ansiktsbehandling också.. Eller tja, jag hade köpt en ansiktsmask åt henne.
Så just nu ligger hon i badet, dricker vin och njuter.

Jag kikade in på Sofies mode på aftonbladet.se och såg att min favorit Lilly Allen har blivit vald till månadens bästklädda.. En ny stil ikon.


 

image86


Ikväll så ska jag antingen vara nere i tvättstugan eller åka snowboard på galtis..
Vad ska jag göra? vilket dilemma..
Det sistnämna låter ju roligast men det förstaär mer nödvändigt... plus att det är nollgradigt ute så man kanske bara kommer att suga fast i backen ikväll..

Nu ska jag gå och värma upp nå mat till mig och Elin..

Puss Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback