dator f*n

Imorse när jag vaknade klockan 6 så tänkte jag kika lite på datorn men när jag höjde skärmen så blinkade skärmen till och datorn dog.. Gick absolut inte att slå på den igen.. Så efter jobbet for jg och hämtade datorn och lämnade in den hos datorfixarna där jag köpte den i augusti.. Inte ens ett år sen.. och det hann sluta fungera..
Teknikern där sa att den var stendöd och han gav mig ett papper som jag ska visa upp sen när jag får igen den om 2 veckor! Minst skulle jag gissa.. Den ska nämligen skickas till holland eller hur det nu var..
Så jag känner mig kraftigt irriterad på datorn men jag hoppas det går snabbt och att jag får en ny dator men att mina saker jag hade i datorn går att rädda..
Fast i och för sig.. Jag har ingenting jätteviktigt i den eftersom jag har lagt upp alla bilder på pixbox och musiken går alltid att hämta hem från den här stationära datorn som jag har hemma..

Efter att jag lämnat in datorn så gick jag till farmor som hade gjort i ordning stuvade makaroner till mig.. A la farmors vis. Min favortirätt sen jag var liten..

Efter maten och en sunds surrande med farmor och kollande i kartböcker så var jag tvungen åka hem för at vila upp mig inför kvällens fotbollsmatch som jag ska se med Malin..
Så... jag kom just hem och nu ska jag lägga mig och sova en timme ungefär..

Peaken är ändå så kär ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback