080619

Idag är det en tryckande värme och det ska tydligen åska ikväll.. Imorgon blir et regn sägs det. jag hoppas verkligen inte det eftersom det ska grillas och spelas kubb.. Men vi kanske får nöja oss med ölspelet på midsommar eller nått liknande.

Igår gick det jättedåligt att bränna skivan. Känner mig frustrerad över att inte ha min laptop med all ny bra musik.. På den här stationära datorn har jag bara  gamla låtar och ingenting som känns tilltalande att använda på en ny fräsh parttyskiva! Men vi får se, kanske jag lyckas göra en höjdar goskiva.!! Hoppas hoppas!
Min bästa skiva gav jag ju bort till Michael som älskade den..

Har varit en svän nu på lunchrasten hos pappa och hämtat vinet som jag fick honom att köpa till mig igår. jag hann inte själv eftersom jag jobbade sent och jobbar idag till halv 5.
Nu är det dags att bege sig tillbaka på jobbet igen..


Sen ikväll ska jag umgås med Frida och ingen annan :D
För Frida kommer hem ikväll..

Anci: Jag sparar mig för dig.. Jag tänker inte äta ostkrokar och vitlöksdipp tills jag träffar dig! :D

Kommentarer
Postat av: AnCi

men sötast.. nu ger du ju mig dåligt samvete! då ska jag inte heller äta de nå mer. Jag ska ge min påse till Stefan!

2008-06-19 @ 14:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback