=D

I onsdags efter jobbet åkte jag upp till Anci i Arjeplog.
Vi hade båtfest på hennes gård.
Hon bor vid vattnet så vi tog med oss öl, bailys, smirnoff och vodka och satte oss i hennes farfars gamla träeka..
Det blev himla kul fest måste jag säga.. Diskuterade hemlösa och busringde lite..

Igår var vi ut på samhället, åt glass, promenerade med Ancis bekanta från gävle. Kvällen blev lugn och vi somnade efter några filmer..
Idag åkte jag från Arjeplog 09:55 och kom in till pite 11:30.. cirka.. Det gick fort i alla fall..
men det är mycke renar ute också så ja fick köra rätt försiktigt mellan varven..

Nu har jag just duscha och ska göra mig i ordning för att möta Frida på stan och kanske luncha?!?!

Jobbar ikväll 16-21.. Så ja ska försöka kanske ta mig in till stan kl 1 och lyssna på takdia.. jag orkar itne betala in mig.. Jobbar imorgon kl 12..


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback