slutat snusa

Jag har slutat snusa och jag undrar om det är slutet ac snusningen som gjort att jag är kissnödig hela tiden eller om det är för att jag kanske dricker mer vatten... ?? hehehe låter löjligt men ja undrar ändå litegrann.
Eftersom jag slutat snusa så måste jag få ta mig en cigarett ibland så ja inte får abstinensbesvär och tappar mina vänner på grund av mitt dåliga humör. men mestadels nuförtiden så går jag omkring och verkar vara full eftersom jag fnittrar och är allmänt flummig hela tiden.

Just nu känner jag mig som Carrie i Sex and the city, när jag står här på min balkong, röker, skriver blogg och tittar ut på bilarna som är ute och raggar o sladdar i kurvorna. Kollar på bilar kanske iofs inte Carrie gör men i alla fall.


Jag är så himla nöjd med hur jag fick till det här i lägenheten, så det känns ritkigt skönt faktiskt.
Idag var jag på martins möbler och fick tar i en billig lampa att ha i sovrummet. Det blev en gul rislampa.. låter fult men det blev inte såå dåligt ändå.. Men det spelar ignen roll, den kostade 87kronor och jag ska bara bo här i 5 månader som sagt..

Idag har jag pratat med Frejja och Hillberg som kanske ska flytta till norge och jobba. Jag blev faktiskt lite sugen på att också åka dit en sväng faktiskt. Jag saknar dem och Sandviken faktiskt.. Kanske inte så konstigt med tanke på att jag bodde där i nästan 1 år och har rätt många vänner där.

Ikväll var det egentligen tänkt att jag skulle till arvidsjaur och se film med Simon men det är lite dåligt väder, snöblandat regn så då bestämde jag mig för att stanna hemma och gå ut och promenera med Elin och hennes kusin Malin. Jag kanske åker dit imorgon efter jag har slutat jobba.. Jag skulle behöva köpa mig nå extraljus till bilen så man vågar ligga ute på vägarna även när det är mörkt.

Nä, nu ska jag gå och borsta tänderna så man inte luktar apa i munnen..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback