Som en gummiboll

Äntligen så är man nu ledig.. Åt mårron så ska jag gå och sola, sen ska jag nog gå ut och fota ifall vädret tillåter.
Det är verkligen fint här uppe när solen skiner och snön glittrar på marken!

Ikväll har jag suttit stilla i soffan alldeles för länge.. Min rygg känns som om den har tänkt gå av. Man kanske skulle ha ringt upp till sjukan och fått kolla upp ryggen snart nån gång. Jag bara skjuter det längre o längre framför mig.. Det kommer att bli så att ryggen kommer måsta gå av innan jag tar mig till läkarn!?! Ne, jag måste ta tag i det här nu eftersom det är över 6månader sen jag var hos naprapat peter. Jag antar att det blir en liten utskällning när jag kommer till honom nästa gång. Kanske inte, men han kommer då märka att jag väntat för länge med att gå till honom.


http://www.youtube.com/watch?v=ZKieEwru3HI


Ikväll gick jag in på youtube och kollade in MA Nemminen - som en gummiboll..
Stackars karln såg ju ut precis som han låter och som man tror att han ser ut..
hahaha kan bara tycka synd om honom..
ne nu väntar sängen..fastän jag faktiskt funderat på att bädda ner mig i soffan. Sova på soffan är betydligt skönare än att sova i sängen ska jag meddela. Men nu blir det sängen i alla fall.

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback