tidsfördriv

Vem tillbringar du minst två timmar med i dag? Personerna på Berggården.. Jobbar delad tur
Vilken är den senaste filmen du sett? Björn Gustavssons dvd
Bästa filmen? The boondock saints
Hur löd det tredje senast sms:et du fick? Vad gör du gumman?
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa 
Var tror du att du befinner dig om tio år? 
Jobbar på ett Hospice.. hoppas jag
Vad skrämde dig om natten som barn? Gröna monstret under trappen
Hur stor är din säng? En stor dubbelsäng
Sover du med eller utan kläder på dig? beror på 
Kan du spela poker?
 texas holdem. Ja
Är du en beroendemänniska? Ja
Vem träffade du senast? Britt
Har du någonsin åkt ambulans? Inte vad jag minns
Vad har du närmast dig just nu som är rött? min mobil
Har du fått fortkörningsböter någon gång? ja
Dansar du i bilen? Ja, om jag spelar musik i mobilen..
Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej inte det.
Sover du på någon särskild sida? vänster


Hittade det här tidsfördrivet på
Ancis blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback