suck

ne nu får det vara nog.
Ikväll blev jag inspirerad av Gulans webshop lista..
Kollade runt på massa olika sidor.. inte bara de hon tipsade om utan och andra som jag tidigare hittat intressanta saker på. stylebystars, halens, stayhard.se, forever21.com m.m..
Det hela började med att jag halkade in på sweden rock sidan.. köpte 2 tröjor. Sen kom jag ihåg att halens hade ju rea och det fanns massor fint. som tur var så var det mesta slut.. Det som jag hade velat ha i alla fall.. Men till slut halkade jag in på forever21.. Det är ju livsfarligt.. Jag skulle vilja köpa minst 20plagg från den sidan.. knappt nånting kostar över 200kr.. Går man ihop ett gäng och delar på frakten så är det verkligen värt det..
I våras beställde jag därifrån och är jättenöjd med allt.. Skulle verkligen vilja beställa igen! Jag ska försöka flirta med brorsans fjälla som tidigare varit sugen på att beställa där ifrån!! Men det blir i så fall efter jul..

ÄNTLIGEN får jag min lön. om ca 30minuter så ligger min lön där den ska..
Kanske det blir en sväng på stan imorgon igen och handla mer julklappar och kanske nån liten present till mig själv och till Anci som äntligen kommit hem till Arjeplog igen!! Vi har itne träffats på jättelänge men kommer nog att ses på Måndag.. woohoo!!

Jag har på några dagar inte testat om internet vill ansluta på min laptop men imorgon ska jag försöka.. fungerar det inte så måste jag ringa kundtjänst och leta fram alla papper.. känns jobbigt så jag håller tummarna!!!

Jobb i Åre eller kanske Umeå?
Göteborg är fortfarande lockande också måste jag erkänna!!
Eller ska jag ge mig på att satsa på vad min syster så länge har önskat..
Att jag flyttar ner till Stockholm?!

Kommentarer
Postat av: sofia

Nej du, jag tycker faktiskt att du kan flytta hit igen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback