sparkar

Jag har precis nyss kommit hem från att ha träffat min storasyster med gravidmagen hemma hos brorsan och frida!
Jag försökte få parveln att sparka men jag lyckades inte. Det är så mysigt att få känna sparkar på en gravidmage!
Det kommer nog bli en tjej tror jag..
När jag kom hem så hade jag fått en julklapp av Tomas mamma och Gordon. Jag blir så glad och lite rörd. Jag fick en julklapp av dem förra året också! Förra året fick jag ett par jättesnygga ljushållare.. undra vad det blir detta år?
Ann Cathrin känner ju mig väldigt väl så hon vet nog vad jag gillar! :)

I år har jag inte kunnat köpa många eller dyra julklappar eftersom jag haft så dålig lön de senaste månaderna.. så det blir lite snålt men det får duga.. Jag är nöjd med julklapparna jag har slagit in till släkt och vänner!

På annandagen ska jag och FridaJohansson mest troligt ha en liten spakväll hemma hos hennes farmor.. Kanske det blir film maraton också!! Det ska bli riktigt mysigt! 

Just nu sitter jag planerar en resa till norge för att hälsa på Hillberg..
Vi har inte träffats sen i januari och det skulle vara kul att åka över till norge och kanske åka lite snowboard där!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback