lång dag

I miss you michael

Imorse kl 7 åkte jag med bussen hem till Piteå igen. Min moster kom och hälsade på över dagen och vi gick på stan i flera timmar och h andlade julklappar..
Jag har nog aldrig följt med någon människa som handlat så mycket!!
När jag kom hem så åkte jag till Ica och hämtade ut min VOLBEAT tröja som jag beställt.. samt en annan liten rolig tröja..
I walk around in my own little world. But it's okay. I like it here.
Nånting sånt står det på den. jag har ännu inte packat upp den!!
kl 5 la jag mig på soffan och somnade där.. Så det blev ingen bodycombat för mig idag. Förlåt Jonna!!
Men imorgon blir det bodypump 11:30.. så det känns bra!! Jag måste även börja sola nu innan nyår då jag gärna vill ha lite solbränna!! Jag ska försöka åka iväg och sola innan träningen.. Vi får se om jag är pigg kl 10 imorgon bitti..
Jag sover förresten bättre nu.. Har sovit bra 1 vecka nu.. Så det känns skönt!! Men som sagt.. jag har ju mina perioder..
Jag antar att även fast jag tog en tupplur på över 3 timmar så kommer jag kunna sova inatt!!
Antingen  för få eller för många timmars sömn!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback