idag 080808

I morse ringde jag och väckte Michael. Jag minns inte vad vi pratade om, men jag vet att vi pratade och att jag klev upp.. Jag var så himla trött så jag måste ha pratat i sömnen hälften av tiden!

På jobbet kände jag av huvudvärk från tinningen och mådde inte alls bra. Biträdande chefen var orolig att jag kanske var tvungen gå hem men jag skulle nog inte må bättre av att vara hemma med huvudvärk. Eftersom jag inte tror på någon effekt av värktabletter som ipren, alvedon eller panodil så tar jag inget av det..
Men jag jobbade hela dagen och mår bättre nu.. Tror nästan att det varit åska i luften.. Ibland kan jag känna av det..

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. Funderade på att gå ut imorgon med Gulan men hon ska åka tillbaka till Umeå imorgon så det blir inte.. Marika skulle ut så vi får se om jag kanske går ut med henne..Eller om Jenny kanske vill ut.
Jenny är hemma i piteå nu innan hon börjar på floristutbilningen i norrköping i höst..

Nu ska jag fortsätta se OS invigningen och vila till det. Jag är inte så intresserad av invigningen men kollar ändå eftersom jag ändå tänker försöka sova i soffan ett tag!!

Imorgon kommer pappa och monica hem från utlandet.. de har varit 2 veckor på korfu. Jag är så avundsjuk. Jag skulle verkligen velat vara utomlands nu för en vecka eller 10dagar!!

Längtar efter Michael!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback