ny rosa kamera

Ingen är gladare än jag.
Jag bestämde mig kl 2 idag för att ta en liten powernap. Jag vaknade kl 3 av ett sms från posten. Mitt paket från komplett.se kunde hämtas på ICA ankaret. 4 minuter efter jag fått smset så var jag hemma igen med min rosa fina kamera i min hand. Jag funderar på att imorgon åka in till stan och köpa minneskort samt ett blingbling mobilsmycke till den. Den är ju rosa och tjejig så varför inte pimpa till den lite extra då? Bara för skojjs skull!

Jag satte batteriet på laddning och nu när jag kommit hem från jobbet 30min sen så har jag hunnit knäppa lite kort och jag är nöjd! Eftersom jag hade en canon Ixus 60 förut så kan jag inställningarna på den här som är en Ixus 80.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Så skönt :) Blir ju bra kort också ;) Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback