dagen

Idag har jag pratat mycket. Fått spy ut mina tankar och diskuterat..

Idag efter varit hos naprapaten så möte jag upp Jonna på Ica ankaret och vi gjorde en liten tripp runt stan för att hitta kyckling.. Coop har minsann allt. Där fann vi våran kyckling.. Vi var även på dollarstore och hittade lite onödigt..
När jag kom hem så bakade jag en kaka som förs blev misslyckad. Jag tänkte göra en after eightkaka men hittade inte receptet så jag tog receptet från en seg kladdkaka som skule ha marianne kulor i sig.. Jag tänkte att det blir väl bra.. Men iotne blev det nå bra.. Kakan tog aldrig riktigt ihop sig och jag var tvungen göra en ny. Britt hittade receptet så jag kunde göra kakan efter grund receptet.. Mycket bättre den här gången.. kakan svällde inte över formen men den blev lite för torr..
Jag bjöd över Jonna på fika och vi surrade och tränade på att skriva med vänster hand.. Hon blev riktigt hajj på det faktiskt..
Britt gjorde en ny kaka av den misslyckade kakan och den tog jag med mig till Sara och Andre efter att Jonna åkt hem. Kakan blev godkänd och ingen blev sjuk..
Jag och Sara satt och surrade intensivt och jag fick låna deras dator en sväng för att skriva ett mail till Michael..
Min dator hålle på att säga upp sig igen.. När jag startar msn eller explorer vill den inte arbeta mer.. Vi får se om jag kan publisera det här inlägget..
Jag kom hem för en liten stund sen och har precis räddad huset kanske från att börja brinna medan vi sover.
Jag hörde nånting som sprakade lite lätt och jag trodde först det var Dimma.. katten som knackade på altandörren och ville komma in.. Men jag märkte fort att ljudet kom från en tjuv.. Ni vet en sån där som man stoppar i eluttaget för att få fler eluttag på en dosa.. Svårt att förklara när jag inte hittar rätt ord..
Det droppade vatten från taket som droppade ner på uttaget. Det hade kommit in vatten i en av kontakterna och som höll på att tända på.. TUR att jag märkte det..
Nu måste vi ringa någon som kan kolla om vi har vattenskador i taket också.. Hoppas verkligen inte det..

Jag saknar att prata med Michael.. Hans telefon fungerar inte och nu funderar inte min dator som det ska... Vi kan inte kommunisera.. Jag skulle verkligen vilja prata med honom ikväll..

If you read this Michael.. I miss you so much right now!!!!

Klockan på dator står fortfarande på 23:28 så jag måste försöka starta om den och se om det blir nå bättre. Jag har i och för sig startat om den flera gånger idag.. Men kanske den fungerar för en liten stund...

PUSS.. Ingenting är speciellt bra nu!! Jag har jätteont i ryggen, svanken och nacken!!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

du hade verkligen fullt upp den dagen du ;) Skoj var det då!! och P var såå nöjd över kycklinggrytan :D -stolt- haha! hitta på nått mer nån dag :) PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback