16aug

Att tolka drömmar..
Jag drömmer så konstiga drömmar nu för tiden. Inatt drömde jag att jag hade en ny mountain bike och jag skjutsade Marika och en till osäker om det var Anci eller Michael.. Vi föll från 20meter och klarade oss. Sen sladdade jag omkring på en vinter parkering med en sportbil..
Jag längtar till vintern!!!


Idag har varit en riktig sommardag.. varmt svettigt och vindstilla.
Jag och Marika har varit ute och pormenerat med hennes små gossar.
När klockan började närma sig 14:30 var jag tvungen iväg till brorsan och skjutsa han, frida och stampe till ett bröllop i Öjebyn. Jag ska även vara chaufför inatt åt dem, eftersom jag ändå inte hade några egna planer på att gå ut så kan jag lika gärna vara chaufför..



Nu ikväll har jag ätit god middag.. nypotatis och torsk.. riktigt gott.. Sen har jag legat framför tvn och kollat på MTV.
Nu ska jag försöka hitta på nånting vettigt eller kanske ta en tupplur.. Men först och främst ska jag värma vetekudden och ha den på min nacke ett tag!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback