Tisdag

Imorse städade, packade jag och tränade ryggen med mitt program..
När jag vaknade imorse så planerade jag inte bara att måla naglarna lila utan även använda min blåa mascara som jag inte användt på länge.. Den är verkligen effektiv och läcker.. Men det kanske inte syns på bilden??
Jag tycker i alla fall att det blir en skön effekt med blå mascara till mina gröna ögon.
Jag äger även en lila mascara som också är läcker men den ger ine så fylliga fransar som jag vill ha.. Den använder jag hemskt sällan..

image155

Jag har äntligen hittat mitt blodröda läppglans (från Gina) som jag har letat i flera veckor nu..
Det låg i min nya röda väska i garderoben.. Måste börja använda den nu, den ska inte ligga bortglömd i en garderob ever again.. I alla fall så är jag hemskt nöjd att jag äntligen hittat igen läpglanset och åter igen förälskat mig i min läkra röda väska..
image156image157
På bilderna ser glanset så ljust ut men det är i verkligenheten blodrött!! Härlig färg


Idag har jag och Anci lagat en supergod tacogratäng till middag.. Efter maten gick jag och handlade snus och cigaretter till henne medan hon diskada undan och la sig på soffan. 
Jag hade endast jeans, T shirt och en tunn kofta och det var ändå himla varmt.. Det är skönt att man faktiskt slipper gå med jacka men det behöver inte bli nå varmare! Då blir det bara jobbigt och svettigt!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback