Tillbak till jobbet strax

Nu har jag nog slutat röka.. Jag har just ätit min middag och rökte en cigg efter maten..
Jag tog et papper och gjorde det där äckliga för att bevisa för mig själv vad det är för snusk jag suger in i mina lungor.. Först tog jag ett halsbloss och blåste ut på pappret.. Det missfärgades inte.. Sen tog jag ett munbloss och blåste ut på pappret och då blir pappret brunt av all skit som finns i den lilla giftpinnen..
Jag blev äcklad som jag hade tänkt och nu har jag en cigg kvar men den ska jag lämna hemma på köksbordet och inte ta med mig den på jobbet..
Ojojoj vad bra kondition jag tänker få nu när jag slutar med nikotin..
Vi får hoppas att det här går bra.. Om det inte gör det så betyder det nog att jag inte är redo för att sluta riktigt än. Men jag tror på mig själv..
Jag trodde ju egentligen inte att jag skulle kunna sluta snusa men det har jag ju hållit mig ifrån nu i 4 månader..

Nu sitter jag och dricker mitt kaffe och ska strax gå tillbaka till jobbet.. Äntligen har det lugnat ner sig där och jag känner mig inte längre stressad när jag ska fara till jobbet..
Igår gjorde jag mina övningar här på min illaluktande matta som jag för övrigt ska slänga sedan när jag flyttar härifrån.. Nu bara 1månad kvar.. Känns lite konstigt men känns ändå bra..
Men i alla fall.... så tänker jag göra övningarna sen ikväll efter jobbet igen eftersom jag inte riktigt gav 100% igår..

Jag tycker om att jobba helg faktiskt.. Det går egentligen så mycket fortare än en vanlig tisdag-onsdag t.ex.
Skulle nog itne orka jobba 9-10timmars pass på vardagarna..
Idag är det varmt men mulet här i arjeplog, men det gör ingenting för mig eftersom jag ändå ska jobba..

Längtar till på onsdag då jag åker till Piteå och får träffa Frida.. Vi har ju inte umgåtts på över 6 månader nästan!!!!
Hon ska vaxa mig under armarna, göra manikyr, ansiktsbehandling och massera mig.. Jag ställer upp för henne denna gången som test person.. hehehe, det är väl självklart!!
Sen på helgen ska jag träffa gulan och vi ska festa tillsammans.. Även någon dag där under helgen så ska jag träffa min vän Lova så komer till Piteå då.. Vi har ju då inte heller setts på jag vet inte hur länge.. Det ska bli en bra weekend i Piteå känner jag.. Bara jag nu hinner med allting som jag har tänkt mig!!

Ne nu måste jag he mig iväg till kneget igen..

Puss Puss

Miss you like crazy.. Only 17days now!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback