...

Jag har låtit datorn vila lite de senaste dagarna..Inte haft den på 24/7. Det är nog rätt bra.
Jag har märkt det att datorn gärna går varm när jag har på den jämt och använder webcamen rätt flitigt när jag pratar med Michael och vi har våra små dejter!!
Ikväll blir våran 3dje webdejt. Det ska bli kul. Förra dejten klädde han som sagt upp sig me svart skjorta och vit slips. Så stilig!!

Aja, i alla fall så kan jag i alla fall meddela att jag har tagit igen sömn efter helgens sömnlöshet. Sov 50min fredag natt och 1½h lördag natt.. Söndag sov jag från kanske 01:00 till 13:41.. Jag var smått förbannad när jag märkte att klockan var så mycket.. Men jag behövde det säkert.. Visst vill man ha sovmorgon när man är ledig.. men inte sova bort hela dagen.

Idag har jag jobbat 07:00-16:00.. Gick och solade direkt efter jobbet, kom hem slumrade på soffan ett tag och
har sedan duschat.. Inte många knop idag.
Ne nu ser ja Navy CIS och min dejt har börjat..  Får skriva mer sen..

Puss å go.

X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback