nu jäklar!!

Idag fick jag ta ut friskvård och sluta en timme tidigare. Det kanske inte var så nödvändigt med tanke på att jag bara suttit i soffan sen jag kom hem. Men jag funderar nu faktiskt starkt på att hitta på nånting.. Städa, tvätta eller laga middag.. Inget av alternativen tycker jag är speciellt roligt men men..

Happ, jä känner mig faktiskt ganska duktig nu som lyckats spara en fin summa sen förra lönen. Var nämligen in på internetbanken och såg att jag tydligen ska få nåra tusen kronor från akassan imorgon och det kändes så bra eftersom jag egentligen inte för tillfället känner mig i så stort behov av pengar :)

Imorgon öppnar den nya gallerian i Piteå och det ska bli kul att komma hem och kika på det nya utbudet vi har! 

Min träning med håret börjar nog gå ganska bra måste jag säga..Jag har nämligen duschat och tvättat håret varje dag nu i flera veckor och det är INTE bra. Min hår är lika torrt som fnöske..
Men nu håller jag på att komma in på rätt spår igen fastän det är som träning än och att ja måste ha hållhake på mig själv så ja inte bara "hoppar in i ducshen en snabbis".
I morse duschade jag och då hade jag senast tvättat håret i Söndags :) Nu har jag bestämt att jag ska färga håret på fredag så jag får inte tvätta håret innan dess.. Får se hur fan det går.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback