klockren dag

idag har varit en bra ledig dag..
jag har knappt varit ensam mer än 1 timme idag :)

Först på morgonen gick jag en promenad till Bea som bjöd mig på kaffe och lite frukost :) Vi satt och surrade ett tag om våra lärare som vi hade på gymnasiet och hur gymnasietiden var.
Sen vid lunch så kom Tomas hit och åt pizza med mig. Vi satt och surrade och brände en skiva (igen) till honom :) När klockan blev 15:30 så kom Anna och Bea och hämtade mig och vi åkte till medan där de hade utförsäljning av kläder.. Det fanns mycket skit där men jag köpte mig i varje fall 2par sockar för 39kr :)
Sen åkte vi till Ninas där jag hittade mig en klänning på rea, en scarf och ett par snygga tweedstrumpbyxor :)
Jag vet inte vad klockan var när jag kom hem men jag var väl iaf hemma mindre än 1timme, sen åkte jag till Anna där Linn också var. Vi kikade lite på tv och pratade snusk :P  Sen gjorde vi det som jag aldrig trodde att jag skulle göra igen. Vi drog en ragg. Men klockan var så pass tidigt så det var ju ingen fyllskalle ute då.. klockan hade väl bara blivit strax efter 21..
Sen skjutsa jag hem töserna och for själv hem en snabbis för att ladda mobilen en stund innan jag åkte till Lillan och Chrille som hade fest.
Där satt jag, sjöng och mimade när de körde sing star!

Nu är det bara John Blund som väntar. Börjar jobba 07:00.

Så, Sov gott

Puss och Ciao ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback