Woohooo

Idag den 15oktober för 21år sedan klockan 09:18 så föddes jag, 3060gram 49cm lång :)
Jag har jobbat idag och bjudit personalen på tårta. Nu ikväll så bjuder jag vännerna på Smörgåstårta och tårta :)
Det är som tradition att man alltid bjuder på tårta på sin födelsedag, eller hur :)

I helgen var jag hemma i Piteå från Torsdag till Söndag. Det var rätt kul. Tog det lugnt, åt middag hos brorsan och lekte och busade med viktor på fredagen. Lördag så var jag med Tomas till Luleå och köpte en macka på Dagoberts (som vi alltid brukade göra på lördagar förut). Sen hjälpte han mig att byta däck på bilen senare på kvällen. Söndag så hade jag bjudning hemma för släkten plus att min älskade vän Marika också kom med sin familj, Anders och lilla Leo :) Det var mysigt, Viktor och Leo verkade lite nyfikna på varandra men vågade inte ta kontakt :)
Efter bjudningen kom Bea med jättepackning och vi körde hem igen till Arjeplog!

Nä nu ska jag gå och göra mig en kopp kaffe! :)

Puss

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback