äsch

Varför ska det vara så jobbigt ibland?
Endel människor är så provoserande. Hittar på och berättar saker endast för att såra andra, eller i alla fall i nån sorts hämndhandling?!
Det är så svårt att ibland bara stänga av och inte försöka bry sig. Och det är just det som folk med dessa hämnhandlingar Vet!
Tack för den du!!

Äsch, i alla fall.. Helgen var rätt skön och ovanligt lång. På fredagen efter jobbet låg jag bara i soffan och surfade på nätet, gick och la mig rätt tidigt.. Lördagen var jag ute och promenerade på dagen och mötte Marcus som skulle o käka på frasses så jag följde med och dubblade lite åt honom. Sen kom lillan och skjutsade mig till Innebandyn.. Argentums herrar. Det var rätt spännande men slutade lika.. 7-7.
 Sen på kvällen var jag på förfest hos lillan och chrille. jag sminkade och fixade lillan som blev jättefin :)
Sen gick vi till nästa förfest som var hos ricke westerlund och sandra..
Jag låg dubbelvikt när jag fick se hur ricke var utklädd i balklänning, krullig blond peruk och sminkad!!
Ken och Frank var också dem klädd i klänningar. Frank med en röd peruk och orakad.. hahaha

Sen blev det utgång på hatten med rätt mycket folk och trevligt folk dessutom.
Jag och Cia ramlade på dansgolvet och jag tror det är därför som jag har så ont i höften nu efteråt..
Söndagen spenderade jag i soffan hela dagen och kvällen, så jag märkte aldrig av höften förstän jag gick till jobbet måndag morgon. Idag är det faktiskt bättre, jag måste nog stretcha lite mer bara :)

Oooh, jag har ingen skojjigt vecka framför mig.. Jobbar förmiddag i 2 veckor nu. Känns inge kul. Men men, life goes on.

Tjingeling

Puss ;>


Kommentarer
Postat av: mr rättstavning

provocerande stavas det

2007-11-14 @ 17:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback