Lång dag. ännu inte slut

Igår höll jag nästan på att försova mig men jag kom på jobbet 07:04. Det räknas väl inte som att jag försov mig?
I varje fall så bestämde jag mig att jag absolut inte skulle försova mig idag. Så jag gick och la mig kl 20:00 ungefär och vaknade pigg och glad kl 05:30. Hoppade i duschen, bäddade sängen, gjorde mig klar och gick till datorn där Tomas hade skrivit till mig att jag avr tvungen städa ur mina grejer innan Pdol.
Jag blev lite smått irriterad och åkte till lägenheten 06:20 för att plocka ihop lite saker och ifrågasätta varför jag var tvunget hämta sakerna 1månad i förväg.
Jag fick till svar att hon som ska ta över lägenheten kanske skulle ta den den 1augusti. Jag har inte tiden att städa ur lägenheten och plocka ihop sakerna innan dess så det får bli senare.
Jag har lämnat mina saker i lägenheten just bara för att vara snäll eftersom han varken har några bestick, gardiner tallrikar vardagsrumsmöbler m.m. Vi måste uppenbarligen talas vid om detta.
Men men, jag hämtade gardinerna, några ljus och mina halsband. Jag kan inte stressa och flytta alla mina saker än. Jag jobbar alldeles för mycket.. Men det löser sig..

I alla fall har jag varit på jobbet idag från 07:00 till 17:00..(fast jag fick sluta lite tidigare) Imorgon har jag en delad tur och sen är jag långledig..
Det vill säga i 3 hela dagar. Känns skönt :-)
Jag har ingenting planerat men jag funderar på att åka till Örträsk och överraska min släkt som är där på släktträff..
Jag har nämnligen redan meddelat att jag inte skulle kunna medverka på släktträffen.. Men vi får se. Kanske jag dyker upp ändå :)

Nu ska jag ta och ringa till min storasyster som är hemma i Piteå nu i juli på sin semester. Vi harinte träffats på flera månader och det ska bli kul att få träffa henne igen.. även om det kanske inte blir idag.. men vi får planera nån dag som passar!!

Puss ; )

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback