Sista dagen på februari!

Idag.. promenerade jag till jobbet imorse..
Jag började kl 07:00 så jag tänkte att det bli väl perfekt att starta hemmifrån då 06:15..
Så 06:15 knallade jag iväg.. Men jag hade nog varit lite optimistisk med tiden. För 06:35 befann jag mig på enheten. Så nu vet jag då till nästa gång att jag behöver kanske inte gå förstän 06:25 kanske..
Jag vet att det bara tar 20minuter att gå till jobbet, men jag vill helst komma senast en kvart innan jag börjar på morgonen. Så 06:25 blir nog bra =)

Det är himla skönt väder ute idag.. bara några få minus grader..
Perfekt dag för en långpromenad på isen kanske??

Vi får se, kanske ja beger mig ut på isen ikväll ; )
På tal om is. Jag märkte nu när jag gick hem att vi har ju en liten isrink/isbana här 4minuter bort.
Måste ta med mig skrillerna dit nån kväll tror jag = )

Aja, släng dig i duschen nu Sofia. För snart ska vi åka in till stan.

PussTackHeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback