Första gången på toxic

Jaa, igår var det fredag och utgång.
Jag var för första gången på toxic. Från en början blev jag riktigt besviken.
Jag trodde att det var från 20år. Men jag träffade/såg flera 88or där inne..
Så då förstod jag att det var från 18.
Bortsett från att Fridas mobil blev STULEN så tycker jag ändå att det
var en rackarns lyckad kväll.. Riktigt bra var det..
Jag träffade massa gamla bekanta som jag inte pratat med på
år och dar.
61116-10

Idag vette sjutton vad man skulle ha hittat på.
Egentligen borde jag ta tag i att städa och rensa ur förrådet.
Men jag får nog ta det en annan jag.
Jag ska slå in några presenter som jag har köpt till min
favorit och bästa vän Marika, som fyller år imorgon.
21år =)
Hennes bäbis har ännu inte bestämt sig för att komma ut.
Men jag hoppas verkligen att det blir snart.. på måndag skulle vara ett perfekt datum : )
Ska försöka tala lite vett med barnet imorgon när jag ska gå dit =)

Jaha. då var det lite dagbok skrivet här igen då!

Tjingeling
61116-11


Kommentarer
Postat av: Jonna

snygging =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback