Tjejkväll

Jag har kommit på en grej.
Jag måste tammesjutton köpa mig en ny sminkväska. Eller rättare sagt en beutybox eller liknande.
Min smink väska som jag har nu rymmer egentligen bara ögon make up.
Det vore ju smidigare då egentligen att ha en stor box med allting, för när jag ska bort så behöver jag ju egentligen inte ta med mig hela min sminkväska med ca 45 olika ögonskuggor. Eller hur?

Ikväll är det tjejkväll på stan så då blir alltså mitt uppdrag att hitta en beutybox eller liknande. En STOR sminkväska alltså. Jag har även tänkt ta hål i örat igen. Det senaste jag gjorde läkte igen, och om det är billigare ikväll så tänker jag göra ett eller två =)

image28
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Var har du köpt den sminkväskan ? Skulle bli glad för svar ! <3

2011-09-02 @ 14:04:37
Postat av: rebecka

hej vill du sälja din Smink väska Box??

2012-04-13 @ 11:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback