Härlig Onsdag

Idag är en såndär perfekt dag. Än så länge.
Jag klev upp klockan 08:00 och tog på mig bekväma promenad kläder.
Gick powerwalk 1timme längst djupviken och vattnet.
Vädret var perfekt med strålande morgonsol och +8grader.
Jag gick förbi Britt och tänkte ta med cykeln hem. Men när jag öppnade garaget så kom jag ju på att jag inte har någon luft i däcken och måste till Shell för att fylla däcken. Så det blev att jag promenerade hem.

Nu är det 1timme sen jag var ute på min powerwalk och temperaturen ute är +14grader i skuggan, och varmare kommer det säkert att bli. Klockan är ju än så länge bara 10:00.

Nu ska jag hoppa i duschen och göra mig klar innan jag ska gå till jobbet.

Pusstackhej
image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback